مدل مو پسرانه پمپادور

مدل مو پسرانه پمپادور

یکی از مدل موهای پرطرفدار مدل مو پسرانه پمپادور است که روش کوتاهی ساده داشته ، اما تأثیر آن فوق العاده واضح است. پمپادور با حجم زیاد در قسمت بالا ، مدل موی کلاسیک مردان است. دارای هر استایلی که باشید، پمپادور می تواند در انواع مختلف و سبک هایی شیک ظاهر شود. در اینجا ، مجموعه ای از بهترین مدل موهای پمپادور را جمع آوری کرده ایم.

1. Modern Pompadour

اگرچه پمپادور ثابت کرده است که یک مدل موی بی انتها است، اما یک تغییر معاصر می تواند آن را بیشتر به روز کند. پمپادور مدرن هر یک از اجزای مو را آراسته می کند تا ظاهری چشمگیر ایجاد نماید. شما می توانید به طور کامل صاحب این نوع از برش باشید، به شرطی که آن را با اطمینان انتخاب کنید. زوایای این مدل مو بیشتر از نسخه اصلی تعریف شده است و از قد بلندتر موها برای نشان دادن چهره استفاده می شود. به این ترتیب، این سبک به ویژه برای کسانی که صورت گرد دارند، مناسب است.

2. Pompadour Fade

کناره های بسیار کوتاه، عنصر بسیاری از مدل موهای مردانه در حال حاضر هستند. محبوبیت این مدل، به دلیل توانایی آن در ایجاد ساختار و زیبایی است که می تواند یک سبک آشفته را ایجاد کند. این مدل مو پسرانه پمپادور ، با سبک معاصر طرحی جدید را با پمپادور کلاسیک ترکیب می کند. به طوری که قد بیشتری را در بخش بالایی موها ایجاد می کند. بنابراین می توانید این نوع از مدل پمپادور را برای بهترین نوع کوتاهی نگه دارید.

مدل مو پسرانه پمپادور

3. Side Part Pompadour

برای نگاهی متفاوت به سبک پمپادور ، می توانید یک قسمت جانبی را به ترکیب موی خود بیاورید. در حالی که پمپادور کلاسیک معمولاً یک برش رو به عقب است، این مدل از مو، از خط به عنوان پایه استفاده می کند. این ظاهر همه کاره است و به شما این امکان را می دهد که در مقایسه با دیگر مدل های پمپادور، از آن به راحتی استفاده کنید. در حالی که قسمت جانبی با یک محصول موی مرطوب می تواند عالی به نظر برسد، شما می توانید نتایج بهتری با یک بافتی طبیعی به دست آورید. که از مدل مو پسرانه پمپادور خواهد شد.

4. Short Pompadour

آیا می خواهید یک پمپادور را بدون تعهد به طول و حجم سنتی برش دهید؟ شما می توانید با موهای کوتاهتر آن ظاهر را داشته باشید. پمپادورهای کوتاه یک سبک شیک و در عین حال چشمگیر هستند که تقریباً در هر شرایطی می تواند مناسب باشد. برای تفسیر مدرن تری از پمپادور کوتاه ، موهای خود را از روی شقیقه خود در نزدیکی خط ، حالت دهید. برای آراسته ترین ظاهر، یک محصول موی مرطوب را انتخاب کنید.

5. Undercut Pompadour

قسمت زیرین مو، برای ترکیب زیبایی شناسی آن در پمپادور بسیار مهم نیست. تغییر ناگهانی طول از دو طرف با حجم بالا، باعث ایجاد یک سبک قوی می شود. همچنین دارای تنوع بسیار خوبی است به این معنی که لازم نیست زیاد نگران حالت دادن همیشگی به موهای خود باشید. موهای بلندتر در بالای سر می تواند به همان اندازه خوب به نظر برسد که روی موهای کوتاه قرار می گیرد. این مدل مو پسرانه پمپادور طرفداران زیادی دارد.

6. Curly Pompadour مدل مو پسرانه پمپادور

وقتی به یک مدل موی پمپادور فکر می کنید، ذهن شما موهای فر را تداعی نمی کند. اما فرها می توانند ظاهری را به ارمغان بیاورند که هرگز با موهای صاف به دست نمی آورید. بافت و حجم بیشتر و بسیار جالب تر یک پمپادور فرفری با برش مناسب، می تواند برجسته به نظر برسد. از تظاهر به صاف بودن موهای خود بپرهیزید، نمی توانید از مدلهای فوق العاده شیک پمپادور استفاده کنید. اما با ادغام کناره های کوتاه و یا حتی زیر برش، می توانید فرهای طبیعی خود را با این سبک ترکیب کنید.

مدل مو پسرانه پمپادور

7. Wavy Pompadour

در حالی که یک پمپادور کامل به نظر می رسد پیچیده نیز هست. یک پمپادور مواج ، ایده آل برای ظاهر مد است. مدل مو پسرانه پمپادور، علاوه بر ظاهر شیک، ایجاد این ظاهر بسیار ساده تر از یک پمپادور سنتی است.

8. Quiff Pompadour

در این طرح ، ترکیب پمپادور یک راه عالی برای ایجاد ظاهری شیک است. در این مدل مو پسرانه پمپادور ، ظاهر موها که هنوز حجم بالایی در بالا دارد، تمرکز بیشتری را روی قسمت جلویی موها ایجاد می کند. این مدل موهای ترکیبی با شبیه سازی از شکل موج، چشم نواز و چشمگیر است. همچنین می توان آن را به راحتی تنظیم کرد تا با کوتاهی و بلندی موها، سبک نمایشی یا ساده تری ایجاد کند.

9. Mini Pompadour مدل مو پسرانه پمپادور

حتی کوتاه تر از پمپادور کوتاه ، مینی پمپادور نسخه ای است که به سختی از این موهای بلند استفاده می شود. این ظاهر به ویژه برای دو نوع از مردان مناسب است. اولین مورد، آقایانی که دارای موهایی کوتاه هستند که طول محدود آنها باعث می شود نتوانند یک پمپادور مناسب را انتخاب کنند. به این ترتیب ، مینی پمپادور یک گزینه عالی است و می تواند به آرامی با افزایش طول موها ساخته شود.

دومی مردانی هستند که می خواهند این روند را امتحان کنند اما سبک ظریف تری را ترجیح می دهند. در حالی که یک مینی پمپادور توجه چندانی را به خود جلب نمی کند، اما همچنان شیک به نظر می رسد و برای مردان مدرن مینیمالیستی ایده آل است.

مدل مو پسرانه پمپادور

10. Straight Pompadour

برای یک ظاهر تیز و کلاسیک، یک پمپادور Straight Pompadour گزینه ای عالی را ایجاد می کند که مدل مو پسرانه پمپادور به شمار می آید. در حالی که این مدل را می توان با استفاده از سشوار و برس روی موهای موج دار به دست آورد، اما روی موهای طبیعی مستقیم بهترین ظاهر را دارد.

بنابراین ، اگر موهای شما عاری از پیچ و تاب است، سعی کنید این سبک پمپادور را امتحان کنید. برای داشتن یک ظاهر حرفه ای عالی، سعی کنید یک مدل مرتب با طرف های کوتاه تر را انتخاب نمایید.

11. Pompadour + Beard

هماهنگ کردن مدل پمپادور با ریش، راهی آسان برای ایجاد ظاهری شیک و برجسته است. ترکیب مدل موهای این سبک با ریش مطمئناً چشم ها را به خود جلب می کند. برای شروع، شما باید طول و عرض پمپادور و ریش خود را متناسب با فرم صورت خود تنظیم کنید. سپس ، هنگامی که ظاهر ایده آل خود را بدست آوردید، باید مرتباً موهای سر و صورت خود را حالت دهی ، اصلاح و حفظ کنید تا این ترکیب تیز و پیچیده به نظر برسد. این در میان مدل مو پسرانه پمپادور بسیار پرطرفدار است.

12. Single-Length Pompadour

در حالی که بسیاری از پمپادورهای امروزی، برای تقویت سبک با یک لباس هماهنگ می شوند، برخی هنوز سبک های متفاوتی دارند. Single-Length Pompadour که بین طول موهای بالای سر و پهلوها تفاوت چندانی با هم ندارد ، نگاه کلاسیک تری به این روند ارائه می دهد. شما می توانید با شانه زدن قسمت های کناری مو به عقب، در حین ایجاد پمپادور به این سبک برسید. نتیجه یک ظاهر سنتی است که نگرش کمی متفاوتی نیز دارد. برای داشتن ظاهری جوان تر و کمی شادابتر ، می توانید قسمت جانبی را به این سبک اضافه کنید.

13. Full-Volume Pompadour

با توجه به پمپادور اصلی در مدل مو پسرانه پمپادور نسبت به Full-Volume Pompadour ، این ظاهر چشم نواز و تأثیرگذار است. اگرچه ممکن است این سبک برای آقایانی با موهای ظریف مطرح نباشد، اما افرادی که موهای ضخیم دارند، می توانند با اطمینان ظاهر خود را به دست آورند. کافی است با کمی مهارت با سشوار و مقدار مناسب محصول حالت دهنده، یک پمپادور کامل حجم دار تولید کنید.

مدل مو پسرانه پمپادور

14. Textured Pompadour مدل مو پسرانه پمپادور

در حالی که پمپادورهای فوق العاده مستقیم اغلب سنتی به نظر می رسند، پمپادورهای بافت دار کاملاً مدرن هستند. ظاهر ساختار یافته، یک عنصر معاصر را به این مدل مو اضافه می کند؛ بدون اینکه نامرتب ظاهر شود، به این معنی که برای هر موقعیتی یک مدل مو پسرانه پمپادور ایده آل است.

اگر موهای فر طبیعی دارید، ایجاد پمپادور بافتی آسان است. اگر مو های مستقیم دارید، از سوی دیگر، ممکن است دستیابی به این ظاهر کمی چالش برانگیزتر باشد. برای زیباسازی استایل، قبل از حالت دادن به پمپادور، از یک اسپری استفاده کنید

15. Asian Pompadour

پمپادور در طیف وسیعی وجود دارد که برای بسیاری از آقایان، عالی به نظر می رسد. به طور خاص، این سبک می تواند در مردان آسیایی فوق العاده باشد. موهای براق، صاف و تیره ، مردان آسیایی برای حالت دادن به یک پمپادور چشم نواز و زیبا ایده آل است.

اگر موهای شما از قبل حجیم است، می توانید به راحتی به یک پمپادور چشمگیر دست پیدا کنید. با این حال، اگر موهای های شما نازک است، ممکن است نیاز به تهیه محصولات حجم دهنده مو داشته باشید تا به موهای شما ظاهری بهتر دهد. برای آن که بتوانید به مدل مو پسرانه پمپادور برسید می توانید با کارشناسان آموزشگاه آرایشگری مردانه ، مشورت نمایید.

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

آخرین مطالب

مدل مو مردانه کلاسیک
دسته‌بندی نشده
وحید علی اصغری

مدل مو مردانه کلاسیک

این مدل موهای کلاسیک مردانه هنوز هم امروزه محبوب هستند. زیرا ظاهر زیبایی دارند و به راحتی می توان آنها

ادامه مطلب »
به بالای صفحه بردن