مدل مو مردانه برای صورت کشیده

مدل مو مردانه برای صورت کشیده

انتخاب مدل مو یکی از سخت ترین کارها است. گاهی اوقات، شما یک مدل موی مناسب برای خود انتخاب می کنید، اما مناسب چهره شما نیست. همه اینها به دلیل شکل صورت است. شما یک مدل مو را انتخاب می کنید که برای ویژگی های صورت شما ساخته نشده است. مردان دارای صورت بلند و کشیده، باید مدل موهای خود را با دقت انتخاب کنند. به داشتن موهای بلند برای مردان با صورت بلند انتخاب نادرستی خواهد بود. بنابراین انتخاب مدل مو مردانه برای صورت کشیده می تواند خود یک چالش باشد.

مدل مو مردانه برای صورت کشیده

مدل مو برای مردان با صورت بلند

شکل صورت اساساً توسط چهار عامل یا ویژگی صورت تعیین می شود که شامل چانه، پیشانی، استخوان گونه و خط فک می باشد. صورت بلند، شبیه به صورت مربع، اما کشیده است. هنگام نگاه کردن به آینه می توانید به راحتی تعیین کنید که آیا صورت بلندی دارید یا خیر. اگر ویژگی های صورت شما یک اندازه است، این بدان معناست که شما یک مرد بلند چهره هستید.

 آیا تا به حال فکر کرده اید که چه مدل مویی برای فرم صورت شما مناسب است؟ اگر برای یک مدل موی جدید آماده هستید اما مطمئن نیستید که کدام مدل مو مناسب چهره شماست، می توانید راهنمایی های لازم را از آموزشگاه آرایشگری مردانه دریافت کنید.

آن ها به شما کمک می کنند بهترین مدل مو مردانه برای صورت کشیده را پیدا کنید. در حقیقت، شکل سر و صورت و ویژگی های آن مانند فرم چانه ، خط فک ، گونه ها و پیشانی می تواند بر نوع مدل موی مناسب شما تأثیر بگذارد. بنابراین با انواع مختلف شکل سر و ساختارهای صورت ، پیدا کردن یک برش خوب و حالت دادن به موهای شما دشوار است.

مدل مو مردانه برای صورت کشیده

بهترین مدل موی مردانه برای فرم صورت شما

در اینجا بهترین مدل مو برای مردان با توجه به فرم صورت ارائه شده است. اولین قدم در انتخاب مدل موی شیک مردانه مناسب شما، شامل تعیین فرم صورت است. برای اینکه بفهمید چه نوع فرم سری دارید، به چند مرحله ساده نیاز دارید. تصمیم گیری بین اشکال صورت گرد، بیضی ، مربع و بلند به چشم تیزبین نیاز دارد، بنابراین شما باید به اندازه و موقعیت برخی از ویژگی های صورت خود توجه کنید. اگرچه ممکن است دشوار باشد، اما می توانید این کار را با شانه، آینه و یک صابون یا نشانگر ساده انجام دهید.

برای آن که بتوانید به بهترین مدل مو مردانه برای صورت کشیده برسید، لازم است تا موهای خود را مستقیم به پشت و دور از صورت خود شانه کنید. اگر موهای بلندی دارید، بعد از شانه زدن آن را به صورت دم اسبی ببندید و اگر موهای شما به اندازه کافی برای این نوع بلند نیست، فقط آن را نگه دارید تا بتوانید صورت خود را تا حد ممکن واضح ببینید.

صورت خود را در آینه با دقت بررسی کرده و به شکل آن توجه کنید. با استفاده از تکه صابون یا نشانگر، طرح کلی صورت خود را در اطراف لبه ها مستقیماً روی آینه بکشید. اگر در این فرآیند سر خود را تکان ندهید، بهترین نتایج ممکن را خواهید گرفت.

از آینه عقب بروید و به طرح کلی نگاه کنید. آیا شبیه شکل مربع ، بیضی ، گرد ، مثلث یا بلند است؟ اینها رایج ترین شکل صورت برای مردان هستند و می توانند به شما کمک کنند تصمیم بگیرید که کدام مدل مو برای شما مناسب است. راه دیگر برای پیدا کردن فرم صورت، اندازه گیری پیشانی ، گونه ، خط فک و طول صورت از مرکز خط مو تا چانه است. اندازه ها و ابعاد را با هم مقایسه کنید تا ببینید که بهترین شکل چهره شما را توصیف می کند.

شکل بلند صورت، مستلزم این است که طول صورت، طولانی ترین اندازه را داشته باشد و اندازه پیشانی، خط فک و گونه ها تقریباً یکسان باشد. هنگامی که فرم صورت خود را تشخیص دادید، می توانید به دنبال محبوب ترین و بهترین مدل مو مردانه برای صورت کشیده باشید.

فرم صورت مردان

در اینجا بهترین مدل مو برای مردان از نظر شکل صورت آمده است. انتخاب مدل موی مناسب با توجه به فرم صورت برای داشتن ظاهر خوب ضروری است. در زیر بهترین مدل مو برای مردان با چهره بلند را بررسی کنید.

1. Side Parts Haircut

این باید اولین انتخاب مو برای مردان دارای صورت بلند باشد. قسمت جانبی با بخش پشتی ترکیب شده است که ظاهری کلاسیک به مردان می بخشد.

2. Undercut with a Comb Over

این مدل مو به مردان با صورت بلند ظاهر زیبایی می بخشد. این مدل مو همه چیز را به حد کمال می رساند. وقتی یاد گرفتید که چگونه آن را با شانه مرتب کنید، هیچ کس نمی تواند چهره درخشان شما را نادیده بگیرد.

مدل مو مردانه برای صورت کشیده

3. Short Spiky Hair

این یکی از بهترین مدل مو مردانه برای صورت کشیده است. این مدل مو همیشه مد است و ظاهری بسیار شیک به شما می بخشد.

4. Brush Up

براش کوتاه باعث می شود ویژگی کلاسیک یک مرد بلند چهره را برجسته کند. بدین ترتیب، هیچ کس نمی تواند کلاس شما را نادیده بگیرد.

5. Top Puffed Look

این مدل مو اجازه می دهد تا چهره بلند مردانه، کوچکتر از اندازه واقعی آن به نظر برسد. این یک مدل موی منحصر به فرد است که هر مردی با چهره ای کشیده می تواند آن را انتخاب کند. در این مدل مو، کناره های سر کمی اصلاح می شوند تا ویژگی های مدل، برجسته تر شوند. موهای بالای سر، بعد از آن با کمک سشوار حالت می گیرند که می تواند همراه با یک حالت دهنده به فرم مناسبی برسد.

6. Crew Cut

این ساده ترین مدل مو در میان همه مدل موهایی است که برای مردان با چهره بلند طراحی شده است. کناره های سر اصلاح شده است، اما کاملاً تراشیده نشده و قسمت بالایی آن کمی بلند تر است.

7. Fringe Hairstyle

در این مدل مو مردانه برای صورت کشیده ، حاشیه بلند موها، پیشانی را می پوشاند و باعث می شود چهره بلند مردان کوچک به نظر برسد. شما همچنین می توانید این مدل مو را با ریش کوتاه ترکیب کنید تا شیک تر به نظر برسد.

8. Buzz Cut

این مدل مو ترکیبی از قسمت کوتاه شده، ریش کوتاه و موهای بریده شده بالای سر است. هدف ریش، حذف جلب توجه از شکل بلند صورت است.

9. Low Man Bun

برای مردان با صورت بلند و بینی بزرگتر، این یک مدل موی مناسب است. کافی است موها را با کمی محصول مو به عقب بکشید و با این مدل از مو، به بهترین استایل و مدل موی خود، دست یابید.

10. Curly Thin Hair

اگر صورت و موی بلندی دارید که نوع بافت موها، نازک است، با استفاده از حالت دهنده برای شکل دادن به فرها یا تقویت آنها  و استفاده از این مدل موی جذاب ، می توانید به ظاهر دلخواه خود برسید.

مدل مو مردانه برای صورت کشیده

11. Crazy Curls

یکی دیگر از مدل موهای عالی برای مردان با چهره بلند و موهای مجعد ، پذیرفتن بافت آن است. یک قسمت جانبی ساده و برجسته های بلوند چهره شما را روشن تر می کند. این از بهترین مدل مو مردانه برای صورت کشیده است که دارای جذابیت بالایی است.

12. Suave Fade

این نوع کوتاهی برای مردان با چهره های بلند بسیار جذاب است. با زاویه ها و استخوان گونه شما کار می کند. لازم است تا فقط موهای بالا را شانه کنید تا به ظاهری دلخواه برسید.

13. Viking Braids

اگر استایل شما زیبا است، مدل موی وایکینگ را برای صورت بلند خود امتحان کنید. در حالی که بسیاری از مدل موهای وایکینگ به سادگی دارای موهای بلند هستند، این مدل دارای موهای بلوند در بخش بالای مو است که برای ظاهری به روز شده طراحی شده است.

14. Fun with Colors

این مدل موی کوتاه دارای رنگ آبی روشن و صورتی مایل به قرمز است. اگر سعی می کنید حواس خود را از یک صورت بلند منحرف کنید، بازی با رنگ مو این کار را انجام می دهد.

15. Short Twists

مردان سیاه پوست با چهره های بلند که سعی می کنند موهای مشکی طبیعی خود را حفظ کنند، از ظاهر جدید این مدل کوتاهی خوششان می آید. با موهای صورت یا بدون آن، این بهترین مدل مو مردانه برای صورت کشیده بوده و یک انتخاب سبک عالی هستند.

16. Straight Side Part

برای موهای صاف، می توانید این مدل ساده و در عین حال شیک را امتحان کنید. اگر موهای شما دارای بلندی مناسبی است، بسیار زیبا به نظر می رسد.

17. Medium Dreads

صورت بلند با رنگ پوست روشن یا کم رنگ می تواند با مدل موهای تیره خوب باشد.

18. High Man Bun

گاهی اوقات تاکید بر چهره بلند هدف است و شما می توانید این کار را با این مدل از بهترین مدل مو مردانه برای صورت کشیده انجام دهید. موها را یکدست شانه کرده و در قسمت تاج جمع کنید. برای استایل معمولی عالی است.

مدل مو مردانه برای صورت کشیده

19. Hard Part

این مدل مو در جزئیات واضح است و موهای وز شده را از حالت موهای صاف جدا می کند. اگر این مدل مو را دوست دارید، این کار کوتاهی برای شما مناسب است.

این یکی از جذاب ترین مدل مو مردانه برای صورت کشیده  است که با استفاده از چند محصول مو و چند دقیقه حالت دادن ، می تواند به شما در تغییر صورت بلند کمک کند. برای آن که بتوانید از این مدل های جذاب، برای تغییر حالت چهره خود استفاده کنید، می توانید از آموزشگاه آرایشگری مردانه راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

آخرین مطالب

مدل مو مردانه کلاسیک
دسته‌بندی نشده
وحید علی اصغری

مدل مو مردانه کلاسیک

این مدل موهای کلاسیک مردانه هنوز هم امروزه محبوب هستند. زیرا ظاهر زیبایی دارند و به راحتی می توان آنها

ادامه مطلب »
به بالای صفحه بردن