استایل موی مردانه ساده

استایل موی مردانه ساده

اگر می خواهید موهای شما شیک باشد، اما زمان زیادی برای صرف آرایش موهای خود ندارید، خوشبختانه بسیاری از مدل موهای کوتاه وجود دارد که به آرایش و نگهداری کمی احتیاج دارند و از نظر ظاهر نیز بسیار شیک و زیبا به نظر می رسد. در این جا استایل موی مردانه ساده را در انواع مختلف مشاهده خواهید کرد.

کنترل و نگهداری موهای کوتاه مردان ممکن است آسان باشد، اما این بدان معنا نیست که شما نباید استایل خود را نیز از دست بدهید. برعکس، مجموعه کاملی از مدل موهای کوتاه مردانه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. هر یک از آنها شما را در مدل موهای مدرن روبرو می کند. از برش های معمولی گرفته تا مدل های مد روز که می توانید آن ها را مطابق با سبک و سلیقه خود انتخاب کنید.

البته ، انتخاب مدل موی مناسب برای مردان به سادگی جمع آوری چند عکس نیست. به عنوان مثال، قبل از نشستن روی صندلی آرایشگر، باید همه چیز را از نظر نوع بدن، شخصیت، لباس ، شرایط و فرم صورت در نظر بگیرید. این به این دلیل است که برخی مدل موهای کوتاه برای برخی از مردان مناسب تر است و مانند لباس و لوازم جانبی در هویت آنها نقش اساسی دارد.

آنچه مهم است این است که به عنوان استایل موی مردانه ساده ، بین زیبایی شناسی شخصی و روند معاصر تعادل برقرار کنید و هر رشته را به نفع خود در نظر بگیرید. شما همچنین باید آماده باشید تا از مو استفاده کنید، زیرا حتی کوتاهی موهای مردانه وقتی به حال خودشان گذاشته شود، می تواند به طرز وحشتناکی ظاهر را بهم بریزد.

نکات و ترفندهای مدل موی کوتاه مردانه

با توجه به اینکه مدل موهای کوتاه، سهم عمده ای از مدل موهای مردانه را تشکیل می دهند، مهم است که موهای خود را برجسته کنید. علاوه بر این، هر سال، سبک ها و روندهای جدیدی ارائه می شود، بنابراین همگام شدن با زمان نیز به همان اندازه مهم است. در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در هنگام بررسی این موارد در نظر داشته باشید.

مطمئن شوید که از بافت به طور کامل استفاده می کنید. بافت بیشتر به معنای فضای بیشتر برای بازی با ظاهر و سبک های مختلف و استایل موی مردانه ساده است. این برای موهای ساده و موهای پیچیده صدق می کند. شما می توانید از طریق لایه بندی، انتخاب برش مناسب، استفاده از شامپوها و نرم کننده های با کیفیت، استفاده از اسپری و حتی افزودن هایلایت های طبیعی به بافت برسید.

سعی کنید کمی بیشتر از بالا به طرفین بروید. مدل موی کوتاه، تقریباً در مورد هر مدل موی کوتاهی به خوبی به شما خدمت می کند. همچنین محصولات مناسب موهای مردانه به شما کمک می کند تا سبک بیشتری را طی کرده و به شما امکان آزمایش خواهد داد. استفاده از مقداری ژل نگهدارنده برای حالت دهی و استحکام و سپس افزودن یک کرم برای بافت و درخشندگی می تواند موثر باشد. از اجناس ارزان خودداری کنید زیرا آنچه را که برای آن هزینه می کنید دریافت خواهید کرد.

استایل موی مردانه ساده

استایل های مناسب موی مردانه

موهای کوتاه خود را دست کم نگیرید و اجازه ندهید زیبایی شما را به کنار زده و از استایل موی مردانه ساده به خوبی استفاده کنید. هر چهار هفته یکبار به آرایشگاه خود مراجعه کنید و یک رژیم مراقبت دقیق، از جمله حذف موهای قابل مشاهده گردن را رعایت کنید. اگر موهای مردان شما نازک شده و نقاط طاس در حال شکل گیری است، از شانه زدن یا روش های مشابه آن اجتناب کنید. در عوض، به دنبال یک برش کوتاه یا اصلاح کامل سر خود باشید.

به لطف فراوانی محصولات مو، ذهن خلاق و روندهای اجتماعی، تعداد زیادی مدل مو کوتاه مردانه در دنیای مدرن وجود دارد که استایل موی مردانه ساده را دچار تحول کرده است. در نتیجه ، به نظر می رسد که بیشتر مردان کمی به سمت ظاهری متفاوت، هدایت می شوند. خوشبختانه اکثر مردان هنوز ظاهر ساده ای را دوست دارند که خوش تیپ است. چند استایل مردانه امتحان شده و واقعی وجود دارد که هرگز از مد نمی افتد.

Taper Fade

Taper Fade انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال برش کوتاهتر و با ظاهر زیبا هستند. این برش از قسمت بالا به شکلی صورت می گیرد که به طور یکپارچه در کناره ها با پوست ترکیب شده و یک کوتاهی زیبا را ایجاد می کند.

Classic Taper

مدل موی کوتاه Classic Taper در عین آنکه پیچیده است، نیاز به نگهداری کمی دارد. موهای کناری و پشتی کوتاه شده در حالی که موهای بالا بلندتر از پهلوها و پشت هستند. این برش می تواند با هر بلندی انجام شود. این سبک برای افراد مد روز که نمی خواهند زیبایی را فدای سهولت نگهداری کنند، مناسب است. اگر برش به اندازه کافی کوتاه است، شما به هیچ محصول ثابت کننده ای احتیاج ندارید.

Ivy League

مدل موی Ivy League یکی دیگر از گزینه های عالی و استایل موی مردانه ساده و مناسب مردانی است که خواهان ظاهر حرفه ای هستند. Ivy League یک انتخاب درجه یک است که موهای کافی را در سر باقی می گذارد. مانند مدل موی Classic Taper، Ivy League یک راه کوتاهی مو است که به شما امکان می دهد از یک قسمت جانبی موهای خود استفاده کنید. ظاهری مرتب تر از Classic Taper دارد ، زیرا موها در بیشتر قسمت ها بسیار یکنواخت تر هستند. این مدل مو برای مردان با ویژگی های زاویه دار صورت مناسب است.

Caesar Cut

در حالی که برش سزار ممکن است بیشترین امتیاز را برای مد روز مدل های موی مردانه کسب نکند، اما این یک برش ساده و سرراست است که نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد. اگر موهای خود را در سبکی بسیار کوتاه دوست دارید، Caesar Cut ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. در برش سزار ، طول موها در تمام بخش ها یکسان است. اگر شما فردی فعال هستید، این می تواند مزایای زیادی داشته باشد. می توانید تقریباً در هر آرایشگاهی یک مدل سزار خوب داشته باشید که خود یک استایل موی مردانه ساده و زیبا می باشد.

استایل موی مردانه ساده

Butch Cut

اگر ظاهر موهای بلندتری را دوست دارید، کوتاهی مو  Butch Cut گزینه مناسبی است. از یک سبک برش متوسط ​​استفاده می کند، بنابراین موهای شما مرتب خواهد بود، اما تقریباً به اندازه برخی از مدل موهای دیگر کوتاه نخواهد شد. Butch Cut تقریباً در همه آرایشگاه ها یک جزء اصلی است، اما انجام آن در خانه نیز آسان است. اگر برای اولین بار موهای کوتاه تری را در نظر گرفته اید، این مدل از کوتاهی مو، برای مدل جدید شما،  انتخاب خوبی است.

Crew Cut

در حالی که برش هایی مانند سزار ،ظاهری یکنواخت ایجاد می کنند ، Crew Cut که اکنون جای خود را به Ivy League داده است، دارای یک الگوی کوتاهی بالا و خوب است که آن را از سایر مدل موهای کوتاه، متمایز می کند. در یک Crew Cut، موها در قسمت جلوی سر بلندتر هستند و به سمت عقب کوتاه تر می شوند و به کوتاهترین نقطه خود در پشت تاج می رسند.

همچنین موهای کناری و پشتی طول کوتاه تری خواهند داشت. Crew Cut ویژگی های صورت را برجسته و مشخص می کند، بنابراین برای افرادی با شکل صورت مربع یا بیضی شکل عالی است. مردانی با صورت گرد بهتر است از این حالت اجتناب کنند.

Textured

Textured گزینه خوبی برای مردانی با موهای صاف است که تمایل دارند به راحتی موهای خود را به عنوان استایل موی مردانه ساده ، بالا نگه دارند. موهای بالا،  بلندتر از مدل های دیگر است. برش آسان این مدل مو ، تنها نیاز به کمی برس در صبح دارد تا به سادگی فرم و حالت خود را بدست آورد.

Regulation Cut

اگر می خواهید موهای شما در قسمت بالا، حالتی بلندتر داشته باشد، سعی کنید موهای خود را در مدل موی Regulation Cut کوتاه کنید. برش به اندازه 2 اینچ در بالا در نظر گرفته می شود. در حالی که قسمت بالایی به اندازه کافی از سایر بخش ها جدا شده اند و کناره ها و پشت، بسیار بیشتر کوتاه می شوند ، به این معنی که کوتاه تر شدن به تدریج ادامه می یابد تا زمانی که با پوست گردن ترکیب شود.

The Induction Cut

اگر هیچ کدام از این مدل موهای کوتاهی ، برای شما مناسب نبوده است ، برش The Induction Cut را در نظر بگیرید. این برش فوق العاده کوتاه نیز از ارتش سرچشمه می گیرد و به راحتی افراطی ترین مدل در این لیست است. موها در اطراف سر بدون با تیغه تا درجه صفر کوتاه می شود. این سبک برای تمامی افراد مناسب نیست، اما اگر می خواهید تقریباً به سبک موی کاملا تراشیده برسید، این برش برای شما مناسب است.

استایل موی مردانه ساده

Shorter Top with Tousled Texture

این برش ممکن است، بسیار کوتاه باشد، اما بافت زیادی دارد. این یک مثال عالی از این است که چگونه می توانید از ظاهری مجعد به نفع خود استفاده کنید.

Chris Evans' Butch Cut

Chris Evans’ Butch Cut یک مدل موی اصلی و استایل موی مردانه ساده است که از اولین حضورش در میان مدل های مو، محبوبیت خود را حفظ کرده است. از آنجایی که طول موها در سراسر موها، یک برش دارد، ظاهر بسیار تمیزی را ارائه می دهد.

Low Key Taper Fade

اگر دنبال چیزی درجه یک و شیک هستید، در اینجا سبکی است که باید در نظر بگیرید. Low Key Taper Fade در قسمت بالایی دارای یک بافت مناسب بوده و همراه با سبک دو طرف محو شده و ظاهری زیبا می باشد.

Shaved Hairline with Shaved Taper

خطوط تراشیده اخیراً بیشتر در مدل مو ظاهر می شوند. همانطور که در مدل موی Shaved Hairline with  Shaved Taper است، می توانید یک خط ظریف را انتخاب کنید تا موهای خود را کمی استحکام بخشید. از سویی دیگر، سبک های موی طولانی تر نیز می توانند نگهداری کمی داشته باشند. این برش های متوسط را می توان به هم ریخت یا به سادگی در جای خود شانه کرد که هر یک دارای استایل موی مردانه ساده می باشد.

Casual Brushed Up Top

برای افرادی که موهای خود را کوتاه می کنند، گزینه های بسیار کمی برای نگهداری وجود دارد. این سبک بافتی دارای حاشیه تکه تکه، کوتاه اما چشم نواز است.

Simple Top with Skin Faded Sides

این مدل موی ساده کارهای زیادی را برای خود انجام می دهد. ظاهر دو رنگ خاص آن ناشی از نگه داشتن موها در دو طول متفاوت است.

Fine Straight Strands

مردانی با موهای صاف اغلب می توانند از سبک نگهداری کوتاهتر و کمتری سود ببرند. این مدل Fine Straight Strands  ضمن طبیعی نگه داشتن همه چیز، بر بافت طبیعی مو تأکید می کند.

Simple Texture with Low Volume

اگر موهای شما تمایل دارد روی سر شما قرار بگیرد، این ممکن است یک مدل ایده آل برای شما باشد. این مدل مو به جای تلاش برای رفتار طبیعی مو، آن را در بر می گیرد.

استایل موی مردانه ساده

High and Tight

High and Tight یکی دیگر از برش های کلاسیک است که هرگز از مد نیفتاده است. این یک انتخاب عالی برای نمایش بافت است. زیرا تمام تمرکز به موهای بالای سر کشیده شده است که استایل موی مردانه ساده را به نمایش می گذارد.

Frizzled Top with Tapered Sides

Frizzled Top with Tapered Sides مدل مویی مناسب، برای مردانی با موهای ضخیم یا درشت که به دنبال چیزی هستند که مراقبت کمی داشته باشد اما مد را نیز در خود داشته باشد.

Blonde French Crop

Blonde French Crop یکی از بهترین مدل موهای کوتاه برای نشان دادن موهای رنگ شده است. در اینجا ، برجسته های بلوند به لطف برش های مو ظاهر می شوند.

French Crop with Undercut Skin Fade

یکی دیگر از پیچ و تاب های فرانسوی، این سبک مرتب است که از یک رنگ استفاده می کند تا موهای صاف بالا را به طرز چشمگیری متضاد کند. این با یک خط تراشیده کوچک به عنوان آخرین لمس همراه است که این ظاهر را متفاوت  می کند.

آموزشگاه آرایشگری مردانه

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest

آخرین مطالب

مدل مو مردانه کلاسیک
دسته‌بندی نشده
وحید علی اصغری

مدل مو مردانه کلاسیک

این مدل موهای کلاسیک مردانه هنوز هم امروزه محبوب هستند. زیرا ظاهر زیبایی دارند و به راحتی می توان آنها

ادامه مطلب »
به بالای صفحه بردن